sexta-feira, 13 de fevereiro de 2015

Sobre Carnaval dá depressão

Minha lista de músicas para você que vai desfilar na Avenida da Sofrência, vestindo o brilho de suas lágrimas, enquanto escuta o aplauso da solidão...


Creep (Radiohead)
"Whatever makes you happy, whatever you want. You're so very special. I wish I was special, but I'm a creep, I'm a weirdo. What the hell am I doing here? I don't belong here".

Accidental Babies (Damien Rice)
"And I know I make you cry, I know sometimes you wanna die, but do you really feel alive without  me? If so, be free. If not, leave him for me before one of us has accidental babies".


Pedaço de Mim (Chico Buarque)
"Oh, pedaço de mim! Oh, metade arrancada de mim! Leva o vulto teu, que a saudade é o revés de um parto, a saudade é arrumar o quarto do filho que já morreu".

Lilac Wine (Jeff Buckley)
"Listen to me, why is everything so hazy? Isn't that she, or am I just going crazy, dear?
Lilac wine, I feel unready for my love...".


Pra Você Dar o Nome (5 a Seco)
“Sempre que der mande um sinal de vida de onde estiver dessa vez. Qualquer coisa que faça eu pensar que você está bem ou deitada nos braços de um outro qualquer, que é melhor do que sofrer de saudades de mim como eu tô de você. Pode crer que essa dor eu não quero pra ninguém no mundo, imagina só pra você”.

Gravity (John Mayer)
"Oh I'll never know what makes this man with all the love that his heart can stand, dream of ways to throw it all away".

Sentimental (Los Hermanos)
“Você me avisar, me ensinar, falar do que foi pra você, não vai me livrar de viver. Quem é mais sentimental que eu? Então fica bem se eu sofro um pouco mais”.

We Rule the School (Belle & Sebastian)
"Do something pretty while you can. Don't be a fool, reading the gospel to yourself is fine".

Long As I Can See The Light (Creedence Clearwater Revival)
"Put a candle in the window, cause I feel I've got to move. Though I'm going, going, I'll be coming home soon, long as I can see the light".

Everybody's Gotta Learn Sometimes (Beck)
“Change your heart, look around you. I need your lovin, like a sunshine. Everybody’s gotta learn sometimes”.


Nenhum comentário:

Postar um comentário